środa, 10 lipca 2013

Rozdział 5

Rozdział 5:Urodziny Ally
(oczami Austina)
Dzisiaj są urodziny Ally i wraz z Trish i Dezem postanowiliśmy wynająć jej ulubione gwiazdy Rihanne i Pitbulla.Ally ich uwielbia bardzo się ucieszy,czarnowłosa robiła dekoracje,Dez kupił tort itd,A ja musiałem zająć czymś Ally aby do sklepu nie przyszła za wcześnie.Kiedy spotkałem Ally przybiegła i mocno mnie przytuliła mówiąc:
-Austin boje się tej całej Casidy wysyła do mnie SMS-y z pogróżkami ,,Zostaw Austina bo inaczej pożałujesz że się wo gule urodziłaś,,(Oczami Ally)
Austin był cały czerwony ze wściekłości ale kazał mi to olać bo dziś moje święto i poszliśmy do wesołego miasteczka na karuzele a potem na diabelski młyn.W pewnym momencie koło stanęło, a ja wtuliłam się w blondyna.Siedzieliśmy tak pół godziny aż w końcu ruszyło.
(oczami Austina)
Właśnie Trish napisała ,,Ruszajcie w stronę sklepu my jesteśmy gotowi i nasze gwiazdy również,,Nic nie odpisałem i ruszyliśmy z Ally w stronę sklepu.Dziewczyna spytała:
-Czemu tu jest tak ciemno-po czym oświeciła światło.Wszyscy wykrzyczeli niespodzianka, a Ally zaniemówiła gdy zobaczyła Pitbulla i Rihanne.Pierwsza zaśpiewała Rihanna a potem Pitbull.Austin też śpiewał,kazali mi zaśpiewać w duecie wraz z rihanną Potem Pitbullem,a na końcu z Austinem.Śpiewałam z Rihanną piosenkę We Fund Love:

(Rihanna)

It's like you're screaming
And no one can hear
You almost feel ashamed
That someone could be that important
That without him you feel like nothing
No one will ever understand how much it hurts
You feel hopeless
but nothing can save you
And when it's over and it's gone
You almost wish that you could have all that bad stuff back
So that you could have the good.
(Ally)
Yellow diamonds in the light
And we're standing side by side
As your shadow crosses mine
What it takes to come alive

It's the way I'm feeling I just can't deny
But I've gotta let it go

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

Shine a light through an open door
Love and life I will divide
Turn away 'cause I need you more
Feel the heartbeat in my mind

It's the way I'm feeling I just can't deny
But I've gotta let it go

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

Yellow diamonds in the light
And we're standing side by side
As your shadow crosses mine

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place

We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
Potem z Pitbullem piosenkę Back in time:
Let’s... Excuse me, baby,
Go... Yeah, you, baby,
Back... Oh, you, groovy baby,
In... Let’s make a movie baby,
Time... Excuse me, baby,
Let’s... Yeah, you, baby,
Go... Oh, you, groovy baby,
Back in... Let’s make a movie baby
Time...

It’s Mr Worldwide, agent A, reporting live,
From Cape Canaveral, MK, Big Syphe, let’s ride.

Back, back,
In, in,
Time

Baby...
Oh, baby...
Oh, baby...
My sweet baby...
You’re the one!

Miami equals black mask, black clothes
With a little bit of rope to tie, I flipped it.
Black suits, white shirts, black glasses with a matching tie.
Like Agent J or Agent K and I wish the whole world would.
OK, I’m tryin’ make a billion out of 15 cents,
Understand, understood.
I’m a go-getter, mover, shaker, culture, bury a boarder, 
Record-breaker won’t cha.
Give credit where credit is due don’t cha,
Know that I don’t give a number two,
Y’all just halfway thoughts,
Not worth the back of my mind,
But to understand the future we have to go back in time.

Baby...
Oh, baby...
Oh, baby...
My sweet baby...
You’re the one!

I got the globe, yeah, in the palm of my hand,
Wherever I spin it, that’s where I land,
Let’s save the world,
Men In Black I know you understand,
Stop the movement, they can try if they want to,
Ignorar lo latino, si, they can try if they want to,
What Pit solves is a bit raw,
Took like jigsaw and built it all,
Despite a big loss, I’d bet it all,
And fought blind against the world, Ray Charles,
Y’all just halfway thoughts,
Not worth the back of my mind,
But to understand the future, we have to go back in time.

Baby...
Oh, baby...
Oh, baby...
My sweet baby...
You’re the one!

Let’s... Excuse me, baby,
Go... Yeah, you, baby,
Back... Oh, you, groovy baby,
In... Let’s make a movie baby,
Time... Excuse me, baby,
Let’s... Yeah, you, baby,
Go... Oh, you, groovy baby,
Back in... Let’s make a movie baby
Time...

Baby...
Oh, baby...
Oh, baby...
My sweet baby...
You’re the one!
Na końcu z Austinem piosenkę 
Last summer we met 
We started as friends 
I can't tell you how it all happened 
Then autumn it came 
We were never the same 
Those nights everything felt like magic 
And I wonder if you miss me too 
If you don't here's the one thing 
That I wish you knew 
I think about you 
Every morning when I open my eyes 
I think about you 
Every evening when I turn out the lights 
I think about you 
Every moment every day of my life 
You're on my mind all the time it's true 
How long till I stop pretending 
What we have is never ending 
Oh ohh 
If all we are is just a moment 
Don't forget me cause 
I won't and I can't help myself 
I think about you ooohh 
I think about you ooohh 
I think about you 
Every morning when I open my eyes 
I think about you 
Every evening when I turn out the lights 
I think about you 
Every moment every day of my life 
You're on my mind all the time it's true 
I think about you, you you you you.
Potem były covery i inne piosenki a ja w tym czasie rozmawiałam z Austinem
-Ally podoba ci się?-zapytał
-Jasne,tak wam dziękuje że to dla mnie zrobiliście-wtuliłam się w niego i staliśmy tak dłuższą chwile po czym Austin zaczął
-Ally....duszę się-ledwo co wydukał
-Oj...przepraszam-i odeszłam do Trish
Impreza trwała do godziny 23:32.Nie szliśmy do szkoły bo jutro była sobota.Po posprzątaniu całego bałaganu poszłam się odświeżyć.Wyszłam z pokoju czystości, położyłam się i zaczęłam rozmyślać.Doszłam do wniosku że zakochałam się w blondasku.Nie zauważyłam nawet jak zasnęłam.Rano wstałam o 7:00 wzięłam ubranie, bieliznę i poczłapałam do pokoju czystości.Wyglądałam tak:

A moja fryzura tak:

Zeszłam na śniadanie wlałam sobie do miski mleka i wsypałam płatków.Po czym wyruszyłam do Trish
(oczami Austina)
Gdzie ten Dez mieliśmy razem iść do Trish.Jak na zawołanie wszedł Dez.Oznajmił że możemy wyruszać.Zobaczyłem tam Ally mówiącą że ktoś jej się podoba i że powie mu to dziś.Wszliśmy z Dezem a Ally zaczęła jąkając się
-Austin ja..............
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ally pokonała swoje lęki ale nie cieszcie się tak długo bo potem coś się stanie bliskiej ale dalekiej(przeprowadzka) osobie.postaram się dziś dodać 6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz