środa, 10 lipca 2013

Rozdział 2

Rozdział 2:Nie wiem co czujesz
  4 lipca wtorek
(Oczami Austina,rano)
O 8:15 wygramoliłem się z łużka śniło mi się że ja i Ally mamy dzieci.Kocham ją ale nie wiem co ona czuje więc nie wyznam jej tego tylko powiem to dezowi i trish, a gdy ally powie im co czuje to zacznę działać.Ubrałem się w podarte jensy biały t-shert i koszule w krate.Zszedłem na śniadanie akurat mama robił naleśniki
(Oczami Ally)
Wygramoliłam się z łużka i śniło mi się że mam z Austinem dziecko.Szkoda że on nic do mnie nie czuje.Wyznam co czuję Trish a ona się spyta Austina czy on coś czuje do mnie a trish mi powie i wtedy wyznam Austinowi miłość.Stałam przed szafą z 10 min aż w końcu zdecydowałam się na:
I uczesałam się o tak (od autorki ten warkocz)
Postanowiłam że po nocowaniu odwiedze trish .Szłam do czrnowłosej i  oznajmiłam mi mój plan Trish się zgodziła a ja musiałam wracać na obiad
(oczami Austina)
-Dez choć odwiedzimy Trish
-Ok,I co powiemy jej plan
-jasne.Poszliśmy do trish a ona opowiedziała że ally ma taki sam plan ale nie jest pewna co do ciebi czuje.Austin jak będę dokładnie wiedzieć,albo wiesz umówie sięz nią i zapytam a my spotkajmy sie u mnie o 17:00.Wtedy ally ma kolacje.Zgodziłem się.
(oczami Ally)
Odwiedziłam czarnowłosom a ona wypytywała o różne bzdury aż w końcu szczęka mi opadła
-Ally ty czujesz coś doAustina?-zapytała
-Nie jestem pewna
-Ally Austin cię kocha był tu i mówił dokładnie to co ty taki sam plan
-No trochę mi się podoba
-Ally nie kłam
-No dobra zakochałam się w nim..zadowolona
-Tak-odpowiedziała z dumą
Zauważyłam że jest już 16:50 więc pożegnałam się z trish i wyszłam
(oczami Austina )
Trish opowiedziała mi wszystko i postanowiłem zaprośić ją do wesołego miasteczka
C.N.D
---------------------------------------------------------------------------------
Dobra to wszystko mam nadzieje że się wam podoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz