czwartek, 11 lipca 2013

Blog koleżanki + 7 rozdział

blog koleżanki:
http://violettalovestory.blogspot.com/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozdział 7:Różowe bokserki i śniadanie do łóżka
(oczami Ally)
Zobaczyłam Austina w różowych bokserkach przygotowywał śniadanie do łóżka.Udawałam że śpię, ale w myślach lekko się śmiałam.Podał mi naleśniki i powiedział, że idziemy dziś do kina.Nie powiedział na jaki film,to miała być niespodzianka.Poszłam się ubrać w to:












i uczesać tak:











Nałożyłam lekki make-up.Austin był już gotowy.Poszliśmy do kina, ale najpierw dołączyli do nas Trish i rudzielec.Na miejscu okazało się, że Dez z blondasem wybrali dla nas film ,,Zakochani w Rzymie'' ,podczas filmu wszyscy się śmiali, aż zabrakło im tchu.Wyszliśmy z kina i zauważyliśmy że za krzakami ktoś się kryje.Prawdopodobnie to była Casidy.Wieczorem dostałąm karteczkę z napisem ,,Odczep się od Austina jest mój,inaczej pożąlujesz gorzko'' xxxxxx.Pokazałam to blondaskowi,ale on powiedział żebym to olała.Wyszedł z pokoju,usłyszałam HUK.Wrócił z pokoju jak gdyby nigdy nic się nie stało.Poszliśmy do kuchni i piekliśmy czekoladowe babeczki.Byliśmy brudni popnieważ była wojna na mąkę.Poszliśmy do pokoju Austina.Wziął gitare i zaczą śpiewać dla mnie piosenkę I think about you.Zaczął się do mnie przybliżać, nasze twarze dzieliły milimetry i zaczęliśmy się.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Stanie się coś nie zwykłego ale nie powiem wam tego pisałem ten rozdział z moją kol Lolowa Budka link do jej bloga jest na początku odwiedzcie go plissssss

1 komentarz:

  1. fajne :) ale akcja stasznie szybko leci. Chociaż w tym rozdziale już trochę lepiej:) Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń