środa, 10 lipca 2013

Rozdział 1


 Rozdział 1:Zakochałam się od pierwszego wejrzenia
1 lipca sobota
Miałyśmy z Trish i Dez'em o 16:30 iść po kolege Deza.Przeprowadza się z Denver do Miami.Oto mój cały dom
Z zewnątrz:

A teraz w wewnątrz kuchnia:
 
Schody:
 
Ogród:


Salon:

Mój pokuj :
 Mamy(ojciec sie wyprowadził)
 

Pokój siorki:

Ubrałam się w to  wyprostowałam włosy


I nałożyłam lekki makijaż.Zeszłam na śniadanie i usłyszałam kłutnie rodziców:
-Ale musimy im powiedzieć!!!-krzyczała mama
-Nie bo mnie znienawidzą
-To jak chcesz to załatwić
-Powiemy im że ty mnie nie kochałaś i nam się nie układało
-Chcesz wszystko zrzucić na mnie.Może powiemy im że top ty znalazłeś sobie inną o 5 lat starszą od ally!!!
Wtedy weszłam ja i krzyczałam na ojca że go nienawidze i żeby się wynosił i niewracał!!!W tym momencie wybiegłam z płaczem i zamknęłam się w pokoju. Płakałam do 16:00 nie miałam siły już wiećej płakać więc poprawiłam sobie makijaż i poszłam do trish bo za pół godziny ruszałyśmy.Zapókałam i otworzyła Patricia.Szłyśmy po Dezmonda w miłej ciszy a ja miałam sztuczny uśmiech na twarzy
-Co się stało?-zapytała z troską
-Moi rodzice sięrozwodzą bo mój ojciec znalazł se 22 letnią dźunie bo mama mu się znudziła-oznajmiłam jednym tchem.Rozmawiałyś-
my o tym całą drogę i nie zauważyłyśy że jesteśmy pod domem Rudzielca.Trish zapkała i otworzył Dezmond oznajmił że możemy ruszać.Dez pytał się co się stało i wszystko opowiedziała mu Trish bo ja nie miałam siły.Gdy doszliśmy na lotnisko maszyna właśnie lądowała i wysiadł z niej Brązowooki blondyn ,, Zakochałam się od pierwszego wejrzenia''
-Cześć mam na imięAustin Moon.A wy?
Dez nas przedstawił i zapytał:
-Stary jak tam lot i gdzie twoja rodzina?
-Przyjadą jutro-oznajmił
-A ty?
-Ja przyjechałem wcześniej żeby móc iść jutro do szkoły-odpowiedział
-Dziewczyny jutro jest piątek spotkamy się na plaży o 13.00-zapytał rudy na jednym tchu.
-Zgoda-odpowiedzieliśmy.Pożegnaliśmy się z chłopakami i poszliśy do domów.Była godzina 20:15.Postanowiłam że się umyje i przebiore w piżame :

(oczami Austina)
Ta brązowooka brunetka była śliczna.Cyba się zakochałem.Ciekawe czy ona coś do mnie czuje.Postanowiłem się wykąpać i wejść na Twitera.Zobaczyłem zaproszenie od Trish i Ally.Przyjąłem je.
(oczami Ally,rano)
Wyglądałam jak potwór cała byłam rozczochrana.Zesłam na śniadanie była godzina 6:00.Moja mama jeszcze spała więc postanowiłam zrobić sobie gofry.Po spałaszowaniu śniadania poszłam się odświeżyć i ubrać w :
 Uczesałam się w 
  i Spakowałam bikini do torby które wyglądało tak:
 
Oraz telefon:
 

portwel i klucze.Weszłam na Facebooka i było zaproszenie od Austina przyjełam je.Akurat był dostępny więc napisałam
-Hej
-Hej.Pamiętaj dzisiaj umówieni na plaży
-Pamiętam.Pisał jeszcze pół godziny i nie zauważyłam że jest 10:30.Więc oznajmiłam że wychodzę i wyruszłam do Patrici.Na plaży spotkaliśmy chłopaków którzy zajeli miejsce przy budce z jedzeniem.Dez miał przy sobie piłkę plażową.Rozłożyliśmy się z czarnowłosą i postanowiłyśmy się po opalać.Po pół godziny chłopaki wyszli z wody z wiaderkami pełnymi wody i nas pochlapali.Próbowali zaćągnąć do wody.Dez zaczął ciągnąć Trish do wody,a Austin gonił mnie po całej plaży ludzie patrzyli się na nas jak na wariatów ale to nam nieprzeszkadzało i bawiliśmy się tak do wieczora.Wróciliśmy do domów.Była22:00 a ja nocowałam u czrnowłosej zresztą jak chłopaki.Oglądaliśmy ,,Zalieni 8'' A ja wpołowie filmu zasnełam.
C.N.D
-----------------------------------------------------------------------------------------
Rozdziały będe dodawać co drógi dzeń albo w wolne dni 
Do tego rozdział pasowało by chociaż 5 kom
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
A i w 8 rozdziale albo póżniej zrobie Aussly













1 komentarz: