środa, 10 lipca 2013

Rozdział 4

Rozdział 4:Podstęp Casidy
Następnego dnia wygramoliłam się z łóżka i ubrałam w to:

Wyprostowałam włosy i zeszłam na  śniadanie tam była już moja siostra i mama
-Ally i jak tam twój Austinek-zapytała Elizabet
-Zaprosił mnie do parku i wróciła jego pierwsza miłość Casidy ale on jej nie kocha
-Uuuuuuuu,musisz być wściekła
-I to jak pocałowała go na powitanie-powiedziałam sarkastycznie.I wyszłam do parku Austin czekał tam z kwiatami i pocałował mnie w tym momencie paparazzi  zrobiło nam zdjęcie.Akurat Casidy zobaczyła to i wykrzyczała że się na mnie zemści.Była czerwona jak burak a my pękaliśmy ze śmiechu.Doszli do nas rudowłosy i Trish.Postanowiliśmy pójść do kina na film ,,przewrotni kochankowie''.Dez i Austin płakali jak dziewczyny a my się śmiałyśmy.Czułam na sobie wzrok innych.Mineły wakacje a w pierwszy dzień szkoły na korytarzu ujrzałam mojego byłego Bradleja.Przytulił mnie a ja się od niego odepchnełam.
-Zostaw mnie nie kocham cie mam chłopaka.Jest nim Austin Moon!-w tym momencie usłyszała to cała szkoła a my z Austinem zostaliśmy super parą i byliśmy na każdym numerze szkolnej gazetki.Nagle pojawiła się Casidy i uściskała Bradleja.Austin mnie pocałował gdy nagle weszła Pani Clark od muzyki.Była ona wyrozumiała więc nie dostaliśmy żadnej kary
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sory że takie krótkie ale pisałam to na szybko jutro rozdział 5.Znienawidzicie Casidy i Bradleja

3 komentarze:

  1. Fajne, ale trochę źle mi się to czyta.
    Pomijasz niektóre informacje np. to, że Austin i Ally współpracują ze sobą. W pewnych momentach się gubię. Akcja jest strasznie szybka, pędzi jak rozpędzony pociąg i nie mogę nad nią nadążyć jest to takie masło maślane. Wyhaczyłam kilka błędów ortograficznych. Może innym to nie przeszkadza, ale mnie owszem. Liczyłabym na przynajmniej malutką poprawę z twojej strony :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ale pisałam to w pośpiecu

    OdpowiedzUsuń